مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ششم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ رحیم خامدی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین گفت: ساعت ۵ و ۲۰ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۱۲ لاین شمالی آزاد راه کرج – قزوین یک دستگاه کامیون دانگ فنگ و یک دستگاه کامیون بنز با هم برخورد کردند که بر اثر این حادثه سرنشینان هر دو خودرو به علت شدت ضربات وارده مصدوم شدند.

سرهنگ خامدی با اعلام اینکه مصدومان حادثه بلافاصله به کمک اورژانش به مراکز درمانی منتقل شدند تصریح کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در آوج

سرهنگ شهرام منصوری فرمانده انتظامی آوج گفت: در پی کسب خبری درباره حفاری غیر مجاز در یکی از محلات شهر آبگرم ۳ نفر هنگام حفاری دستگیر شدند و تعدادی آلات و ادوات حفاری از انان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

اجرای ۱۷ مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: به منظورافزایش احساس امنیت در بین شهروندان در بهمن ماه ۱۷ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق جرم خیز و آلوده به مواد مخدر اجرا شد.

سردار مهدی حاجیان افزود: در راستای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۵ کیلو و ۷۵۹ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

او افزود: در این طرح ها، ماموران انتظامی موفق به کشف یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتور سیکلت سرقتی، ۶ دستگاه موتور سیکلت تنه مخدوش و ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه شدند.

فرمانده انتظامی استان، همچنین در این طرح‌ها ۲۰ دستگاه موتور سیکلت و ۶ دستگاه خودرو توقیف و بیش از ۳۰۷ هزار نخ انواع سیگار و مقادیری تنباکو و توتون کشف شد.

او از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار