مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پانزدهم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش کارشناسان واحد مشاوره و دفاتر مددکاری کلانتری‌های استان ۷۹ درصد از پرونده‌های تشکیل شده از ابتدای امسال به صلح و سازش تبدیل شده است.

سردار حاجیان با اشاره به مراجعه بیش از ۸ هزار و ۲۴۴ نفر به مرکز مشاوره و دفاتر مددکاری اجتماعی کلانتری‌های استان از ابتدای امسال یادآور شد: بیشتر پرونده‌های ارجاعی شده به واحد‌های مشاوره و مددکاری کلانتری‌های این فرماندهی به ترتیب خانوادگی، نزاع و درگیری و حقوقی است که با تلاش کارشناسان، مشاوران این پرونده‌ها سیر نزولی پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان افزود: در ۱۱ ماه امسال در زمینه ارائه خدمات مشاوره فعال در جوامع هدف ۲۱۶ جلسه آموزشی در سطح جوامع هدف شامل مدارس، مساجد و کانون‌های فرهنگی برگزار شد و در مجموع بیش از ۱۱ هزار و ۳۴۸ نفر تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مرکز مشاوره و راهنمایی آرامش فرماندهی انتظامی استان قزوین واقع در خیابان ولیعصر (عج) قزوین سر پل طالقانی جنب مجتمع پردیس و شماره تلفن ۲۱۸۲۴۱۹۸ – ۰۲۸ به صورت رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره، روانسنجی و روانشناسی به شهروندان است.

کشف بیش از ۲ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی کسسب خبر از منابع مبنی بر فعالیت فردی در زمینه فروش موادمحترقه، شناسایی و دستگیری فرد مود نظر در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: با انجام کار اطلاعاتی و مراقبت‌های نامحسوس و هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی ماموران از محل ۲ هزار و ۸۵ عدد انواع مواد محترقه کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز خاطر نشان کرد: به منظور پیشگیری از بروز خطر‌های احتمالی مواد محترقه و منفجره در آخرین روز‌های سال، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفته است.

دستگیری سارق منزل با ۲ فقره سرقت در آوج

سرهنگ شهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان آوج، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران گشت کلانتری آوج و یگان امداد شهرستان در حال ماموریت یک سارق منزل بنام "ه–ق" را در حال سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ منصوری افزود: متهم در بازجوئی به عمل آمده به ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده با حکم مرجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج به همشهریان توصیه کرد: اطلاعات دارایی و اشیاء گرانبها و قیمتی خود را به بیرون از محیط خانواده انعکاس ندهند و از از نگهداری وجه نقد، اشیاء گرانقیمت در منزل خود داری کنند و از ورود افراد بعنوان کارگر خدماتی، ساختمان یا ماموران اداره آب، برق، گاز، قبل از شناسایی کامل به منزل جلوگیری کنند و در صورت مشاهده خودروی مشکوک سریعا با ۱۱۰ تماس گیرند.

کشف ۲۶۴ عدد اقلام بهداشتی در قزوین

سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در پی کسب خبر از مردم از یک واحد صنفی و ۲ انبار در سطح شهر ۱۵ کارتن حاوی ۲۶۴ عدد محلول ضد عفونی الکل، ژل ضد عفونی دست کشف شد و در این زمینه دو نفر هم دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست در زمینه مبارزه با سوداگران و محتکران اقلام بهداشتی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در تماس با ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار