وزیر دفاع زمان تحریم ها بر علیه ملت ایران را بهترین فرصت برای استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود بر شمرد.

تحریم‌ها، فرصت طلایی برای رسیدن به ظرفیت‌های داخلی استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با حضور در صنایع هواپیماسازی وزارت دفاع (صها) و در جمع مدیران ارشد این صنعت، گفت: تمام تلاش دشمن بر آن است تا با زمینگیر کردن صنایع خرد و کلان کشور، زندگی عادی مردم را با مشکل و مانع مواجه سازد و مجموعه‌ی کل کشور را ناکارآمد و ناتوان نشان دهند.

او با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر دو مولفه‌ی اساسی و راهبردی (اقصادی مقاومتی) و (قوی شدن) تأکید نموده اند و آنرا به عنوان راهکار‌های پیشرفت ملت ایران بسیار حائز اهمیت دانسته اند افزود: تحریم شکنی برای کشور و نیرو‌های مسلح از شاخصه‌های (قوی شدن) به حساب می‌آید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از مدیران ارشد صنایع هواپیماسازی وزارت دفاع خواست تا با برنامه ریزی هوشمندانه و دقیق، گام‌های بلندی را متناسب با نیاز‌های روز کشور و در جهت ارتقاء شاخص‌های ملی، منطقه‌ای و بین المللی بردارند.

امیر سرتیپ حاتمی برنامه‌های پیش رو و آینده‌ی این صنعت در امیدآفرینی، توسعه مبتنی برارائه خدمات متنوع، پیشرفته و بدون وقفه به نیرو‌های مسلح که در خط مقدم دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی هستند را حائز اهمیت دانست و آنرا جلوه‌ای بارز و افتخار آفرین برای این کشور برشمرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان با تقدیر از تلاش‌های مخلصانه متخصصین صنایع هواپیماسازی ایران (صها)، راه اندازی خطوط بازآماده سازی (اورهال) و تولید قطعات بومی مورد نیاز هواپیما‌ها را اقدامی جهادی و در جهت مقابله جدی با تحریم‌های نظام سلطه دانست و تصریح کرد: انجام مأموریت‌های خطیر (صها)، نقش مؤثری در ارتقاء آمادگی و توان رزمی نیروی هوایی و نیرو‌های مسلح داشته و بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
مردم به یک شادی نیاز دارند همه سربازهایی که اعزامشان بعد از عید است را معاف کنید تا جوانان و خانواده های زیادی شاد شوند و به زندگی امیدوار شوند
اینم عیدی مردم باشه در این شرایط سخت چند ده ساله عفو کامل خدمت سربازی نداشتیم
آخرین اخبار