به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هانی هاشمی، فعال رسانهای پستی درباره برخورد دوگانه از جنگ روانی خارجی تا سیاست رسانه داخلی در نحوه پوششدهی ویروس کرونا منتشر کرد که به این شرح است:
بیبیسی در این مدت بارها مطرح کرده بود: استفاده از ماسک برای جلوگیری از پخش ویروس موثر بوده و با نوشتن مقالات متعدد درباره کمبود ماسک در چین و یا ایران به محاسبه تعداد ماسک مورد نیاز آنها پرداخته است.
حالا که ویروس به انگلیس رسیده و ماسک کمیاب شده، بازی «آیا ماسک تأثیر دارد؟» به راه انداخته! ظاهراً برخی پژوهشها به کل غیب شده و هیچ خبری از استفاده از ماسک در راهکارهای پیشگیری ویروس هم نیست و حتی واژه ماسک هم پیدا نمیشود و فقط به عکس خانومی که ماسکش رو اشتباه بسته بسنده میکند.
منبع: میزان
انتهای پیام/