مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : از امروز دورس پایه دوازدهم از شبکه استانی زاگرس پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از راه‌اندازی اولین استودیو تولید محتوای آموزشی در کرمانشاه در دبیرستان هوشمند خبر داد و گفت : این استودیو به عنوان اولین استودیو که تمام شرایط عوامل و امکانات را برای برگزاری تولید محتوای آموزشی دارد، از امروز شروع به کار کرد.

او با بیان اینکه دروس پایه دوازدهم از شبکه استانی زاگرس پخش خواهد شد، گفت : امروز اولین برنامه ما در داخل سامانه سیمای مرکز صدا و سیمای کرمانشاه قرار می‌گیرد بر‌اساس ساعاتی که در اختیار داریم به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: امروز ساعت ۹:۳۰ دقیقه درس ریاضی ۳ فصل پنجم رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی (بازپخش ساعت ۱۴) و ساعت ۱۰ فصل ۱۴ درس فارسی پایه دوازدهم- رشته ریاضی فیزیک، تجربی، ادبیات و علوم انسانی و معارف اسلامی (بازپخش ساعت ۱۴:۳۰)، پخش شد.

او گفت: طی هفته جاری سه استودیو تولید محتوی آموزشی (یک مورد در مدرسه تیزهوشان دختران آموزش متوسطه اول و دو مورد دیگر در اداره کل آموزش و پروش) به بهره‌برداری می‌رسد.

یزدان‌پناه افزود: معلمان دبیران آموش و پروش در این استودیو مطالب درسی را ارائه می‌دهند که پس از ضبط و تائید از سوی سرگروه‌های آموزشی توسط صدا و سیمای مرکز کرمانشاه پخش می‌شود.

او با اشاره به اینکه مدرسه تعطیل است، اما آموزش تعطیل نشده، افزود: در ایام تعطیلی مدارس دانش آموزان پایه اول تا ششم تحصیلی آموزش‌های درسی خود از طریق شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران و کانال‌های مجازی داخل مدارس پی می‌گیرند.

یزدان‌پناه افزود: معلمان به عنوان سفیران امیدبخش با تمامی دانش‌آموزان ارتباط می‌گیرند، پیام‌رسان‌های داخلی دارند درس‌های مورد نیاز را ارائه می‌دهند از دانش‌آموزان بازخورد می‌گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: اولیا از طریق شبکه آموزش سیما و از طریق کانال‌های و پیام رسان‌های داخلی که مدارس در اختیار آن‌ها قرار داده دروس فرزندان خود را پیگیر باشند.

او گفت: اگر مدرسه‌ای امکاناتی را برای دانش‌آموزان تهیه نکرده، حتما اولیا با مدیر مدرسه یا با اداره آموزش و پروش ارتباط بگیرند.

 یزدان‌پناه،گفت: در نواحی کمتر برخوردار که دسترسی به شبکه‌های مجازی ممکن است مقدور نباشد راهبران حاضر می‌شوند و آموزش‌های مورد نیاز را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

او افزود: در سطح استان ۱۲۴ راهبر آموزشی داریم که راهبران ما در مناطق روستایی و کلاس‌های چندپایه مشغول انجام وظیفه هستند و خدمت‌رسانی به تمامی دانش‌آموزان عزیز از پیش‌دبستانی تا پایه ششم را انجام می‌دهند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.