فرماندار سنقرو کلیایی گفت:تمام امکانات وتمهیدات لازم در سطح شهرستان برای مقابله با کرونا ویروس در نظر گرفته شده است.

مقابله با کرونا ویروسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد ناصر معصومی زاده فرماندار سنقرو کلیایی از مردم فهیم شهرستان  خواست به تمام موارد و توصیه های بهداشتی که در صدا و سیما و فضای مجازی در سطح وسیعی اططلاع رسانی می شود به دقت عمل نمایند و از اخبار کذب غیر موثق که مشکلات روانی را به دنبال خواهد داشت بپرهیزند.

او افزود: با برگزاری جلسات بهداشت باموضوع پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در سنقروکلیایی تمهیداتی اندیشیده شده و اقداماتی صورت گرفته است.

او با اشاره به  پخش تراکت در خانه‌های بهداشت در خصوص نحوه شستشوی دست‌ها وسایر تراکت‌های آموزشی به تعداد ۴۰۰۰ برگ،  گفت:  گند زدایی تاکسی‌های سطح شهر سنقر و سطر، بازدید از زندان و آموزش به زندانیان و پرسنل گند زدایی بیمارستان و آمبولانس‌ها به صورت روزانه انجام شده است.

او گفت: تجهیز سالن مدیریت بحران در شهرک ولیعصر (عج)، راه اندازی مرکز مشاوره رایگان، اختصاص فضای محیطی سطح شهر در خصوص اطلاع رسانی توصیه‌های بهداشتی ، ضد عفونی و گند زدایی محیط کشتارگاه، ضد عفونی و گند زدایی عابر بانک‌ها به صورت روزانه، استقرار ۳ تیم توسط هلال احمر در ورودی و خروجی شهر جهت کنترل بیماران کرونایی از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.