مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ماندن در منازل و رعایت بهداشت عمومی و فردی می تواند زمینه ساز نوروزی دلنشین در سال پیش رو باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در نشست کمیته استانی مبارزه با کرونا گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی مناسبی برای تبدیل تهدید‌ها به فرصت است، او جلب اعتماد عمومی ایجاد کرد و با تلاشی مخلصانه تاثیر عمیقی بر روی جامعه گذاشت.

او افزود: اگر مسئولان با اخلاص کار کنند و تلاششان را به عمل بیاورند، قطعا مردم احساس رضایتمندی کرده و به نتیجه خواهیم رسید، چراکه هرجا با اخلاص، برای رضای خدا و برای خدمت به مردم کار و تلاش کنیم به نتیجه می‌رسیم.

خدادادی با اشاره به مشکلات و تبعات شیوع ویروس کرونا برای مردم و کسبه‌های مختلف در این اوضاع بحرانی تنها راهکار را قطع تکثیر بیولوژیک ویروس دانست و اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های ظرفیت حوزه درمان بهترین رویکرد پیشگیری اجتماع محور و اعتماد سازی عمومی به منظور مشارکت فراگیر به منظور قطع بیولوژیک ویروس است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان بیان کرد: تنها راه حل موجود، قطع ارتباط است، اینکه مردم باید در منازلشان بمانند و با پرهیز از شرکت در اجتماعات، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و رعایت بهداشت عمومی و فردی از تکثیر بیولوژیک ویروس جلوگیری نماییم تا در زمان فروکش کردن آلودگی با این ویروس تسریع ایجاد شده و زمینه ساز نوروزی دلنشین در سال پیش رو باشیم.

این مقام مسئول به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر خوزستان در مقابله با ویروس کورنا در سطح استان اشاره کرد و گفت: تولید محتوا‌ی آموزش‌های پیشگیرانه همکاری فراگیر با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، تامین برخی نیاز‌های با اولیه مراکز درمانی و اورژانس‌ها با همیاری خیرین، برگزاری نشست هم اندیشی با همراهی متخصصان عفونی، برپایی بیش از ۵۱ ایستگاه با هدف آموزش همگانی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در سراسر استان با تلاش اعضای جوانان این جمعیت و همچنین پایش و بیمار یابی از طریق تب سنجی در مبادی ورودی استان در حال ارائه خدمت هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.