سخنگوی ستاد قرارگاه مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر گفت: ۳ بخش ایزوله در مراکز درمانی بندر ماهشهر تجهیز شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر گفت: ۳ بخش ایزوله در بیمارستان‌های حاجیه نرگس معرفی، صنعت نفت و امام موسی کاظم (ع) تامین اجتماعی بطور کامل تجهیز و آماده خدمات رسانی شده اند، ضمن آنکه سایر مراکز درمانی در حال آماده باش کامل قرار دارند.

او افزود: با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان، ایستگاه غربالگری در ورودی‌های شهرستان مستقر شده و نیروی انتظامی و بسیج حفاظت این ایستگاه‌ها را بر عهده داشته، ضمن اینکه آموزش این نیرو‌ها از سوی  پرسنل واحد مبارزه با بیماری‌های ستاد مرکز بهداشت صورت گرفته است.

نوری رئیس مرکز بهداشت بندر ماهشهر اظهار داشت: شهرداری‌ها اقدامات خوب و موثری را شروع کرده اند که امیدواریم ادامه یابد و دیگر مجموعه‌ها نیز در محیط پیرامونی خود نسبت به کنترل و انجام موارد پیشگیری و بهداشتی گام‌های موثرتری بردارند.

او ادامه داد: با همکاری و اتحاد یکدیگر مطمئناً بر ویروس کرونا غلبه خواهیم کرد.

رئیس مرکز بهداشت بندر ماهشهر تصریح کرد: اکنون که ویروس وارد شهر شده، تنها راه مقابله با آن اینست که میزبان ویروس نباشیم و این امر میسر نخواهد شد جز اینکه مردم اطلاع و آگاهی داشته و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

این مقام مسئول در پایان بر نقش آموزش و اطلاع رسانی تاکید داشته و آن را مهمترین اقدام برای مقابله و آگاهی بخشی به شهروندان دانست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.