رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه وصنوف وابسته اندیمشک از شرکت یکی از آرایشگران این شهرستان در اولین دوره مسابقات بین المللی آرایشگران مردانه خبر داد.

علی اکبر اسماعیلی رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه و صنوف وابسته شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: یکی از آرایشگران این شهرستان در اولین دوره مسابقات بین المللی آرایشگران مردانه (یادبود سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی) که در استان هرمزگان شهر بندر عباس حضور خواهد داشت.

او افزود: سعید رومیانی آرایشگر باسابقه اندیمشکی توانست با ابتکار وسرعت عمل بالا نظر داوران را به خود جلب کرده و موفق به کسب مقام اول بشود.

اسماعیلی بیان داشت: تسلط بر همه متدها و مدل ها، تلاش برای بروز ماندن، پایبندی به مقررات کاری، احترام به حقوق شهروندی، عضویت در بسیج اصناف و سازمان جمعیت حلال احمر از ویژگی‌های این استاد آرایش ویرایش است.

مسابقات رسمی کشوری پیرایش و گریم فقط با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و اتحادیه استان‌ها است، و هر گونه مسابقه پیرایش و گریم با هر عنوان درایران غیر رسمی و غیر معتبر است.

بعضی از آرایشگران، که خود هیچ مقامی در کشور ندارند، مسابقات غیر رسمی و بی اعتبار برای خود راه اندازی کرده و دید مردم و همه آرایشگران و پیرایشگران عزیز را نسبت به برگزاری مسابقات این چنینی بدبین می کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.