آرایشگر کرمانشاهی در مسابقات جهانی در رشته کوتاهی مو در جایگاه نخست قرار گرفت.

آرایشگر کرمانشاهی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، احسان میرزا مرادی با نام هنری پلاتین در مسابقات آرایشگری جهان که در کشور روسیه برگزار شد به مقام نخست دست یافت.

این ارایشگر با سابقه که از سال ۸۳ کار خود را آغاز کرده است سابقه حضور در مسابقات جهانی و کشوری و کسب رتبه‌های برتر را دارد.

احسان میرزا مرادی گفت:  این مسابقات امسال در کشور روسیه  با حضور ۴۳ کشور در رشته‌های مختلف از جمله فید و کلاسیک برگزار شده است که در رشته فید یا همان کوتاهی مو مقام اول جهان را کسب کردم و در مدل کلاسیک  موفق به کسب مقام سوم شدم.

او ادامه داد:این مسابقات بالاترین سطح مسابقات جهانی است که با سابقه‌ای ۵۰ ساله برگزار می‌شود و سال گذشته در کشور اوکراین برگزار شد که موفق به کسب مقام چهارم شدم.

میرزا مرادی بیان کرد:در این مسابقات چهره‌های مطرح جهان از کشور‌های امریکا فرانسه  ودیگر کشور‌های اروپایی حضور داشتند که رقابت سختی بود، اما خوشبختانه توانستم دست پر به کشور بازگردم.

مرادی در خصوص داوری مسابقات هم بیان کرد: ۶ داور از ۶ کشور کار قضاوت را بر عهده داشتند که پس از پایان کار بر اساس آیتم‌ها  رتبه‌های آرایشگر‌ها تعیین می‌شود که در  دو آیتم نمره کامل ۳۰ را کسب کردم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمشیدسجادی
۱۰:۲۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
کوردهاهمیشه ودر همه زمینه ها باعث افتخار وسربلندی ایران عزیز شده اند هربژی کورد وسلام بر اقااحسان عزیز