فرماندار اندیمشک گفت: خیابان و معابر در مناطق مختلف این شهرستان با همکاری و تلاش شبانه روزی تیپ حضرت مهدی (عج) ضد عفونی و گندزدایی شدند.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان‌های مختلف از جمله خوزستان، به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر آن و حفظ سلامت مردم، ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌ها و معابر در مناطق مختلف در این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: این عملیات، با همت و تلاش شبانه روزی یگان جنگ نوین تیپ تکاور حضرت مهدی (عج)، نیروی زمینی، شهرداری و امور برق برای ضدعفونی کردن مناطق شهر ادامه دارد.

جهانگیری بیان داشت: ادارات به طور مستمر نسبت به ضدعفونی محیط کار ضدعفونی می‌شوند، ضمن اینکه مدارس شهرستان نیز ضدعفونی شده اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه عملیات ضدعفونی در بخش‌های مرکزی و الوار گرمسیری بصورت مستمر درحال انجام است، اظهار کرد: مسافران در مبادی ورودی شهرستان توسط بهداشت و درمان و هلال احمر غربالگری می‌شوند.

به گفته فرماندار شهرستان اندیمشک، براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، برگزاری تجمعات و مراسم‌ها در همه قبرستان‌ها ممنوع است.

او در پایان از جامعه پزشکی، پرستاران و مدافعان سلامت تشکر و قدردانی کرد و از شهروندان خواست از تردد غیر ضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
برخی از مناطق اندیمشک سطل آشغال مکانیزه نداره قبلا داشت ولی چون از طرف شهرداری شستشو نشدن چنان بو گرفتن که مردم رو کلافه کردن شهرداری هم به جای شستشو سطل آشغال ها کلا اونا رو برداشت!!!