جمعی از مسئولان شهرستان سیرجان برای اطمینان از رعایت نکات بهداشتی از جایگاه سوخت این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با هدف اقدامات و فعالیت‌های پیشگیری از کرونا ویروس جدید (کووید ۱۹) بازدید میدانی با حضورسرپرست فرمانداری ویژه سیرجان، رئیس شرکت نفت، کارشناسان مربوطه و هیئت همراه از جایگاه‌های سوخت انجام شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان بر رعایت بهداشت و در نظر گرفتن نکات پیشگیرانه برای بیماری کورونا تاکید کرد و گفت: فرآیند سوخت‌گیری در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان، توسط کارکنان جایگاه‌ها انجام و دستکش یکبار مصرف برای استفاده عموم در دسترس قرارداده شود و همچنین نازل‌ها و صفحه رمز کارت سوخت و همچنین اماکن عمومی جایگاه مانند سرویس بهداشتی مستمرا با مواد مناسب ضدعفونی و پایش بهداشتی شود.

سهراب بهاالدینی افزود: به دلیل اینکه سرعت انتشار این بیماری بسیار بالا است و ویروس مذکور ماندگاری بر روی سطوح دارد، حتما متصدیان و کسبه صنوف مختلف، نکات بهداشتی را در پیشگیری و کنترل کرونا ویروس و قطع زنجیره انتقال رعایت کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان در خصوص عدم توجه شهروندان به شایعات فضای مجازی گفت: اخبار رسمی مربوط به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تنها از طریق معاونت بهداشتی دانشکده پزشکی وسخنگوی ستاد پیشگیری از شیوع کرونا اطلاع رسانی می‌گردد و قابل استناد است. همشهریان به اخبار منابع غیر موثق توجه نکنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار