فرماندار شهرستان سرپلذهاب گفت : جلسات متعددی با حضور دستگاه‌های مربوطه برای تمهید مقدمات و انجام برنامه‌های پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان انجام گرفته است و اقدامات مناسبی نیز صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جمالی نیا فرماندار شهرستان سرپلذهاب گفت : پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان در این مدت تلاش‌های بسیاری را انجام دادند و در روز‌های پیش رو نیز قطعا تلاش و خدمت شبانه روزی آن‌ها جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان لازم است که قابل تقدیر می‌باشد.

او گفت : ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، شهرداری، دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان دراین مدت پای کار بوده و تلاش‌های بسیاری در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا داشتند که لازم است ازآن‌ها تقدیر کنم.

جمالی نیا افزود : نقش آموزش و اطلاع رسانی در آگاهسازی مردم موثر بوده و فضای مجازی فرصت بسیار خوبی برای اطلاع رسانی به مردم است که جا دارد از رسانه‌های محلی که نقش ویژه‌ای در این خصوص داشته و همکاری و تعامل مناسبی با فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان داشتند که قابل تقدیر است.

او افزود : شهرداری ضدعفونی کردن و گندزدایی سطح شهر را آغازکرده وامروز نیز ارتش باهمکاری نیروی انتظامی و شهرداری این کار را ادامه خواهند داد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.