معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا اشاره کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به لزون انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا، گفت : کارکنان دستگاه‌های اجرایی براساس بخشنامه رییس سازمان امور اداری و استخدامی، برای ارائه خدمات به مردم شیفت بندی می‌شوند.

 او حفظ سلامت مردم و کارکنان را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت : ارائه خدمات به موقع و مستمر نیز مهم است و این موضوع در اولویت برنامه‌ریزی مدیران قرار خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغی کارکنان (به استثناء مدیران) دستگاه‌های اجرایی (به استثناء نهاد‌ها و ادارات خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی) از تاریخ ۱۷ اسفند به صورت مناسب با حضور حداقل ٥٠ درصد از کارکنان به شرط عدم تعلل یا تأخیر در انجام امور مردم روزانه شیف بندی می‌شوند.

او افزود: همچنین کارکنان دارای شرایط جسمانی خاص یا بیماری در صورت صلاحدید مدیران می‌توانند وظایف محوله را به صورت دورکاری انجام دهند.

کریمی گفت: مدیران مشمول شیفت بندی نمی‌شوند و باید مطابق ساعات کار قانونی در محل کار حضور داشته باشند، ضمناً مرخصی‌های مدیران نیز با دستور استاندار تا پایان فروردین لغو شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.