معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اولویت اول ما برای مبارزه با کرونا آموزش و پیشگیری است.

اولویت اول برای مبارزه با کرونا آموزش و پیشگیری استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا دانش فر،معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر پس از شرکت در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان، بیان کرد:با وجودی که تدابیرلازم برای مبارزه عملی با ویروس کرونا در مدارس و ادارات آموزش و پرورش سراسر استان اندیشیده شده است، اما اولویت نخست ما آموزش و پیشگیری دانش آموزان، معلمان و کارکنان می‌باشد.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه مبارزه با ویروس کرونا در چند روز اخیر، افزود:تاکنون بیش از ۱۵۰ لیترمواد ضدعفونی برای ویروس زدایی و بهداشتی نمودن آسانسور، اتاق ها، راهرو، نمازخانه، سالن کنفرانس، و ابزار‌های مورد استفاده کارکنان اداری از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گرفته شده است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: تمامی رانندگان و نیرو‌های خدماتی در برای پیشگیری از ابتلا به کرونا آموزش‌های لازم مورد تعلیم و آموزش قرار گرفتند.

دانش فر تصریح کرد: علاوه بر آموزش برای تمامی رانندگان و نیرو‌های خدماتی ماسک و دستکش فرارهم شده است.

او اعلام کرد: پس از تهیه ۱۲۰۰ گالن ۴ لیتری برای رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط بین مدارس سراسر مناطق و شهرستان‌های استان توزیع شد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: برای استفاده تمامی کارکنان اداری دستکش پلاستیکی تهیه و در اختیار ایشان قرار داده شده است.

دانش فر تاکید کرد: برای پیشگیری‌های لازم حداکثر نظارت بر استفاد از از مواد شوینده ومکان‌های مورد تماس از جمله دستگیره درب اتاق ها، آسانسور و ... صورت گرفته است.

او گفت:سرانه بهداشتی مدارس استان بوشهر در مجموع بیش از ۱۴ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.