شهردار شوش از آغاز طرح زیباسازی فضای شهری این شهرستان در آستانه نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبدالحسین حسینی شهردار شوش با اشاره به آغاز طرح زیباسازی فضای شهری این شهرستان گفت: ۳۰ دکه دستفروشی در نخستین گام با حکم قضایی و با هدف ساماندهی فضای شهر از بازارچه جمع‌آوری شدند.

او با بیان اینکه فعالیت دکه‌های دستفروشی در بیرون از بازارچه موجب ترافیک و زشت شدن چهره شهر شده بود، بیان داشت: شهرداری شوش تلاش دارد با زیباسازی و ساماندهی فضای شهری به منظور رفاه و آسایش شهروندان گام بردارد.

حسینی مشارکت شهروندان در زیباسازی فضای شهری را مهم و اثرگذار دانست و اظهار کرد: برای بیکار نماندن صاحبان دکه‌های جمع آوری شده، فضایی در درون بازارچه شوش به آن‌ها اختصاص یافته است.

شهردار شوش خواستار کمک شهروندان و کسبه برای زیباسازی و نظم دادن به فضای شهری شد و ادامه داد: روند اجرای طرح ساماندهی و زیباسازی فضای عمومی شهری ادامه دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: بزودی شهرک فن‌آوری شوش برای جمع آوری اصناف مزاحم و نیمه مزاحم از سطح شهر احداث می‌شود تا این اصناف در یک مکان متمرکز شوند.

حسینی به قدمت چندین هزار ساله این شهر تاریخی اشاره کرد و اذعان داشت: طرح زیباسازی فضای عمومی و منظر شهری شوش با مشارکت شهروندان و همکاری کسبه و بازاریان ادامه می‌یابد.

شهر باستانی شوش یکی از معروف‌ترین شهر‌های دنیای کهن است که زمانی پایتخت حکومت ایلام و همچنین پایتخت زمستانی پادشاهی هخامنشی بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.