شهردار اهوازگفت: مدیران باید اختلافات را رها کنند و آدم‌های لایق و متخصص را به کار بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نصور کتانباف شهردار اهواز در نخستین جلسه شهرداری اهواز در سال ۹۸ در محل ستاد نوروزی شهرداری ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و با تشکر از زحمات مجموعه کارکنان شهرداری در سالی که گذشت، گفت: مطمئنا تمام اقداماتی که در سال ۹۷ صورت گرفت در حد وسع و توان افراد بوده است و طبق آیه شریف قرآن، خداوند به هرکس در حد توان و وسعش، نیروی انجام کاری را می‌دهد.

وی افزود: براساس مطالعاتی که توسط دانشگاه شهید چمران اهواز صورت گرفته شهرداری به ۲ مبلغ ۷ هزار و ۱۱ هزار میلیارد تومانی طی برنامه ۵ ساله نیاز دارد تا صرف توسعه و نگهداشت شهر شود.  تمامی شهر‌های بزرگ ۲ روش جهت تامین بودجه به کار می‌برند در شهر‌های بزرگ شهرداری‌ها یا تسهیلات دریافت می‌کنند و یا منابعشان را تبدیل به ثروت کرده و ثروتشان را تبدیل به خدمت می‌کنند و خدمت را هم به قدرت مبدل می‌سازند.

کتانباف بیان داشت: برای بررسی عملکردمان باید شاخص تعیین کنیم و ببینیم در آغاز راه کجا بودیم و به کجا رسیدیم و چه موانعی سد راه ما بودند و در این مسیر چه تدابیری به کار بستیم، در هر شهری ۲ مسئله باید اتفاق بیفتد یکی کار‌های زیرساختی و زیربنایی و دیگری کار‌های روبنایی که خوشبختانه در شهر اهواز در طول ۱۸ ماه گذشته به لطف خداوند متعال و تلاش همکاران کار‌های خوبی در شهر اتفاق افتاد که در طول تاریخ شهرداری بی سابقه بوده.

شهردار اهواز با تاکید بر لزوم زیباسازی منظر شهری و افزایش فضای سبز شهر و کاشت گل اظهار کرد: باید فرهنگ گلکاری در میان مردم نهادینه شود تا همه خود را در زیباسازی شهر سهیم بدانند. برای کارگران فضای سبز نیز باید کارگاه‌های آموزشی برگزار شود. ضمن آنکه معماری یک شهر ظرف یکسال ساخته نمی‌شود و باید برای این کار برنامه‌ای دراز مدت در نظر بگیرید و با توکل بر خدا در شهر تحول ایجاد کنید. خیلی از شهر‌ها از ظرفیت برخورداری از ساحل مانند اهواز برخوردار نیستند و ما با همین ظرفیت می‌توانیم برنامه‌های بسیاری را در شهر اجرایی کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مدیران باید اختلافات را کنار بگذارند و آدم‌های لایق و متخصص را وارد کار کنند تصریح کرد: میدان را برای افرادی که قصد خدمت به شهر دارند باز کنید.  کار‌ها را معطل نکنید و اگر قصد جهش یا ایجاد تحول در شهر دارید برنامه ریزی کنید. برای پرسنل وقت بگذارید، طرح‌ها را عملی کنید و پروژه‌ها را فعال نمایید.

وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص سالی که در پیش رو داریم گفت: طبق فرمایشات رهبری امسال سال سختی را در پیش رو داریم بنابراین باید از انتقاد‌ها و محدودیت‌ها هراسی به دل راه ندهیم، زیرا همین‌ها باعث می‌شود به جلو پیش برویم.

انتهای پیام/ ن

به کارگیری ا شخاص لایق و متخصص در شهرداری اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.