معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: نمایشگاه بین المللی و پارک لاله اهواز با ظرفیت بیش از ۴ هزار نفر، پذیرای مهمانان نوروزی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا عالی‌پور، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه محل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان و پارک لاله از سوی شهرداری اهواز جهت اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده، گفت: محل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان با ظرفیت روزانه ۳ هزار نفر و پارک لاله با ظرفیت روزانه یک هزار و ۲۰۰ نفر پذیرای مهمانان نوروزی هستند.

وی درخصوص امکانات موجود در محل اسکان مهمانان نوروزی بیان داشت: نمایشگاه بین المللی خوزستان به صورت سرپوشیده و مجهز به سرویس بهداشتی، فضای پارکینگ، نمازخانه، اکیپ آتش نشانی و دستگاه عابربانک است، همچنین نیروی انتظامی و پزشک عمومی در این مکان حضور دارند.

عالی‌پور در ادامه افزود: این مکان نیز مجهز به سرویس بهداشتی و نمازخانه است و نیروی انتظامی برای برقراری امنیت مسافران در این مکان مستقر خواهد شد، همچنین در پارک لاله ۱۲ کانکس حمام آب گرم وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز اظهار کرد: در این اماکن معرفی مناطق گردشگری اهواز و اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز انجام می‌شود.

این مقام مسئول اذعان داشت: در صورتی که محل‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مهمانان نوروزی دچار ازدحام شوند، پارک بانوان واقع در بلوار گلستان، جنب شهرداری منطقه ۴ برای اسکان مهمانان نوروزی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/گ

آمادگی اهواز برای اسکان مهمانان نورزی

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار