مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: مدارس ستاد اسکان ۹۸ به صورت اینترنتی از ۳ اسفند ماه رزرو می‌شوند.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: بر اساس بخشنامه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، کلیه مدارس مجری طرح ستاد اسکان مهمانان نوروزی باید تا پایان بهمن ماه در سامانه وزارتی ثبت گردند.

وی در خصوص نحوه رزرو مدارس در ایام نوروز افزود: ۷۰ درصد ظرفیت اسکان مدارس در ایام نوروز به صورت اینترنتی قابل ارائه می‌شود و همکاران فرهنگی می‌توانند در بازه زمانی۳  اسفند ماه تا ۲۴ اسفند ماه نسبت به رزرو خود اقدام کنند.

نیک مقام عنوان کرد: موارد بهداشتی ایمنی و امنیتی در مدارس منتخب به نحو مطلوب رعایت گردد و کمیته فنی بر آن نظارت مستمر داشته باشد.

گفتنی است مراجعه حضوری به ستاد‌های اسکان و رزرو ظرفیت باقی مانده در ایام نوروز، صرفا با کارت بانکی و ازطریق دستگاه‌های کارتخوان متصل به خزانه امکان پذیر خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش باغملک در نشست مدیران مدارس متوسطه اول باغملک گفت: مدیران مدارس اموال مازاد خود را بازگردانند.

وی افزود: در بعضی مدارس با کمبود بعضی اقلام مواجه هستیم در حالی که همان تجهیزات در آموزشگاهی دیگر مازاد است.

نیک مقام عنوان کرد: همه مدارس و دانش آموزان در مناطق مختلف باید به صورت متوازن از امکانات آموزشی بهره بگیرند لذا مدیران مدارس در اسرع وقت اموال مازاد خود را به اداره انتقال دهند تا مورد استفاده دیگر مدارس قرار گیرند.

مدیر آموزش و پرورش باغملک بیان داشت: تنها مرخصی استحقاقی معلمان مرخصی حج تمتع است و مرخصی اضطراری حداکثر ۳ روز و با درخواست کتبی و تایید امور اداری اعتبار دارد و مرخصی‌های استعلاجی و درمانی باید به تایید پزشک امین آموزش و پرورش برسد از این نظر، دستور یک پزشک متخصص قابل قبول نیست و همه درخواست‌های مرخصی معلمان با تعیین جانشین مراحل اداری خود را طی می‌کند.

وی با اشاره به ثبت نمرات مستمر و پایانی دانش آموزان تاکید کرد: از ابتدای حضور خود در مدیریت آموزش و پرورش کیفیت بخشی فعالیت‌های آموزشی را در دستور کار خود قرار دادم و بر این اساس از مدیران انتظار داریم که بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های سنجش و ارزشیابی تحصیلی را در مدارس به اجرا درآورند.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست معاون آموزشی، کارشناس آموزش متوسطه اول، کارشناس قرآن، عترت و کارشناس امور اداری به بیان نکات آموزشی و اداری و دستورالعمل‌های اردویی پرداختند. 

انتهای پیام/م

رزرو اسکان در مدارس برای نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.