رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی گفت: یک فروشگاه که اقدام به عرضه ماسک تقلبی در مشهد کرده بود، پلمب شد.

درگیری فروشنده ماسک های تقلبی با مامورین تعزیرات در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاضی امید جلیلی رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی با اشاره به فروش غیرمجاز  ماسک‌های تقلبی گفت: با توجه به گزارش مردمی مبنی بر عرضه و فروش ماسک تقلبی و با قیمت بالاتر در فروشگاه‌های مواد شوینده و بهداشتی خیابان قرنی و چهار راه میدان بار و بر حسب دستور مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی، به محل مراجعه شد.
 
او ادامه داد: مقادیری از ماسک‌های تقلبی با توجه به عدم مصونیت این ماسک‌ها از بیماری و همچنین انتقال آلودگی، با هماهنگی صورت گرفته جمع آوری شد.
 
رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی گفت: هنگام جمع آوری اقلام یکی از فروشگاه‌های عرضه کننده ماسک تقلبی متاسفانه فروشنده با توهین، فحاشی و بیرون کردن بازرسان و مامورین اصناف و سازمان تعزیرات سعی در ممانعت و استنکاف از جمع آوری این ماسک‌ها داشت.
 
جلیلی افزود: پس از درگیری‌های متعدد طی هماهنگی با مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی و معاون دادستان دستور پملب این فروشگاه صادر شد، اما فروشنده فروشگاه با کمک چند تن از دوستانش و بهره بردن از شلوغی ایجاد شده متواری شد که البته با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی فروشنده هتاک به دلیل تخلفاتش به زودی دستگیر خواهد شد.
 
او تصریح کرد: با وجود فرار فروشنده، اما فروشگاه این فرد پلمب شد و پرونده آن به دستگاه قضایی ارسال شد.
 
منبع: شهرآرانیوز
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.