کارشناس مسئول اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هزار ماسک و ۵ هزار انواع ضدعفونی‌کننده کشف شده با قیمت مصوب در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

فروش ماسک و ضدعفونی کننده‌های کشف شده از محتکران با قیمت مصوببه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مهدی مقدسی کارشناس مسئول اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از روز‌های اولِ زمزمه شیوع کرونا در مشهد، برای برخورد با تخلفات مربوط به این دوره حساس وارد عمل شدیم و گشت‌های مشترکی با پلیس اماکن، پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی و دیگر عوامل نظارت بر بازار‌های مشهد شروع شد.

او ادامه داد: در این بازرسی‌ها کشف شد تعدادی اصنافِ نامربوط شامل عطاری، ابزارآلات فروشی، فروشگاه لوازم آرایشی‌بهداشتی، فروشگاه عرضه لوازم آتش‌نشانی و سایر اصناف نامربوط، مقادیر زیادی ماسک با قیمت‌هایی بالاتر از قیمت‌های تعیین شده می‌فروشند که با متخلفان برخورد شد.

کارشناس مسئول اداره بازرسی سازمان صمت گفت:۵ تُن لیموترش، ۳۵ هزار ماسک و بیش از پنج هزار انواع ضدعفونی‌کننده، به ارزش ۲.۵ میلیاردتومان در مشهد کشف و ضبط شد و با دستور معاون دادستان مشهد، پنج واحد متخلف پلمب شد.

مقدسی گفت: اقلام کشف شده باتوجه به نیاز مردم، در اسرع وقت تحت نظارت اتاق اصناف، با قیمت مصوب در واحد‌های فروش شهر در دسترس مردم قرار خواهــد گرفت.



انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.