معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی تربت جام‌ گفت: برگزاری مجالس عروسی، جشن و مراسم های مختلف تا اطلاع ثانوی در تربت جام تعطیل شد.

تعطیلی مجالس جشن و عروسی برای پیشگیری از کرونا در تربت جاممحمد رحیمیان معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به مصوبات جلسه فوق العاده کارگروه سلامت و امنیت غذایی، گفت: برگزاری مجالس عروسی، جشن و مراسم های مختلف تا اطلاع ثانوی در تربت جام تعطیل شد.

او تصریح کرد: با توجه به رعایت مسائل بهداشتی توسط عموم مردم مقرر شد ایام تخفیف پرداخت نوسازی شهرداری به زمان دیگری موکول گردد و برگزاری عمومی جشن‌های مناسبتی تا اطلاع ثانوی تعطیل گردد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: در خصوص برگزاری نماز‌های جمعه و جماعات، موضوع در شورای تامین شهرستان مطرح و مطابق مصوبه شورا اقدام خواهد شد ونظارت بر اصناف در خصوص رعایت دستورات بهداشتی و همچنین قیمت کالا‌های پرمصرف نظارت جدی و مستمر به عمل آید.

رحیمیان افزود: باشگاه‌های ورزشی و استخر تا اطلاع ثانوی تعطیل است و درمانگاه‌ها و کلینیک‌های خصوصی و دولتی بصورت شبانه روزی نسبت به غربالگری بیماران حاد تنفسی اقدام و با دانشکده علوم پزشکی همکاری کنند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: فعالیت جمعه بازار و روز بازار‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل و مقرر شد نسبت به جمع آوری متکدیان از سطح شهر و همچنین جمع آوری و انتقال افراد چادر نشین دوره گرد ساکن در حاشیه شهر در اسرع وقت اقدام شود.
 
او تصریح کرد:باشگاه‌های خصوصی توسط اداره ورزش و جوانان همراه با نیروی انتظامی بازدید و بر روند اجرای پروتکل بهداشتی نظارت شود و کافی نت‌ها و گیم سنتر‌ها در صورت رعایت پروتکل ابلاغی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی مجاز به فعالیت باشند در غیر اینصورت از ادامه فعالیت آن‌ها ممانعت گردد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی تا اطلاع ثانوی از قطع انشعاب مشترکین بدهکار اجتناب کند و ملاقات بیماران بستری در بیمارستان‌ها تا اطلاع ثانوی لغو گردید.

رحیمیان ادامه داد: وضعیت بهداشتی مهمان پذیرها با جدیت و دقت نظارت گردد و پذیرش مشتری حضور در رستوران‌ها و فست فود‌ها محدود و بیشتر غذا بصورت بیرون بر و در ظروف یکبار مصرف عرضه شود.

او تصریح کرد: با خودرو هاو وسائط نقلیه عرضه مواد غذایی در حاشیه جمعه بازار و سایر روز بازار‌ها که موجب تجمع شهروندان می‌شود برخورد شود و اعزام گردشگر وسفر‌های گروهی تا اطلاع ثانوی لغو گردید و بر پایانه مسافربری، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها داخل و خارج شهری ومیادین تره بار و دام با دقت نظارت شود.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.