معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت:مواد ضد عفونی کننده مورد استفاده در معابر و مراکز درمانی بر اساس استاندارد‌های دانشگاه علوم پزشکی تهیه شده وکاملا بی خطر است.

مواد ضد عفونی کننده مورد استفاده در سطح شهر استاندارد و بی خطراستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ضمن تکذیب شایعه سمی بودن مواد ضد عفونی کننده و استفاده از اسید در مه پاشی، گفت: مواد استفاده شده برای ضد عفونی معابر و مراکز درمانی و پرتردد بر اساس استاندارد‌های دانشگاه علوم پزشکی تهیه شده وکاملا بی خطر است.

او تصریح کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر و بنا به دستور شهردار مشهد، تمامی معابر مراکز درمانی و پرتردد سطح شهرهرشب از ساعت ۲۲ الی ۶ صبح، مه پاشی و ضدعفونی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: دراین میان برخی شبکه‌های اجتماعی اقدام به نشر مطالب کذب در خصوص استفاده از مواد سمی و خطرناک و همچنین اسید درضد عفونی کردن معابر و مه پاشی کرده اند، این مطالب کذب بوده و مواد ضد عفونی کننده مطابق با استاندارد‌های دانشگاه علوم پزشکی است و برای خودرو‌ها و مردم خطری ندارد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.