مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: از ابتدای اسفندماه امسال ۴۵۰ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری این استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

۴۵۰ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان کرمانبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریدون فعالی. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به بازدید نظارتی از هتل ها، مراکز اقامتی و گردشگری استان با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: از ابتدای اسفندماه جاری تاکنون ۴۵۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری انجام گرفته است.

او با اشاره به اینکه مدیران بوم گردی استان کرمان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آموزش‌های لازم را از طریق فضای مجازی فرا می‌گیرند، تصریح کرد:باتوجه به اینکه ۳۳۰ واحد بوم گردی استان کرمان در مناطق مختلف واقع شده اند، آموزش‌های لازم به صورت مجازی انجام می‌گیرد.

فعالی اظهار کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تمامی تاسیسات گردشگری استان کرمان ابلاغ شده است و همه این مراکز ملزم به رعایت این دستورالعمل‌ها هستند.

او با تأکید بر اینکه تا اطلاع بعدی هرگونه گردهمایی و برگزاری مراسم در تأسیسات گردشگری استان کرمان ممنوع است، تصریح کرد:این استان دارای ۳۶ هتل و هتل آپارتمان، ۳۰ مهمانپذیر، ۶ هتل سنتی، ۱۴ سفره خانه سنتی و ۵۵ مجتمع تفریحی و پذیرایی است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار