رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از کشف ۲۱ هزار و ۳۰۰ جفت دستکش پزشکی و ۱۵ عدد محلول ضد عفونی احتکار شده از یک واحد فروش تجهیزات پزشکی خبر داد.

کشف ۲۱ هزار دستکش احتکار شده در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ جعفر رحمتی رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر این که یک واحد صنفی تجهیزات پزشکی در زنجان، اقدام به احتکار و دپو دستکش پزشکی می‌کند؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی یک انبار را شناسایی و در بازرسی از این مکان ۲۱ هزار و ۳۰۰ جفت دستکش پزشکی و ۱۵ عدد محلول ضد عفونی احتکار شده را کشف کردند.

سرهنگ رحمتی با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را حدود ۶۲ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: با دستور مقام قضائی واحد صنفی مورد نظر پلمب و اقلام کشف شده تحویل نمایندگان اداره صمت استان شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان احتکار کالا‌های ضروری مردم در شرایط حساس کنونی را غیر اخلاقی عنوان و تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلفاتی اعم از دپو در خصوص شوینده‌ها، مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده‌ها، ماسک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.