متخلفان و سودجویان از ویروس کرونا سبقت گرفتند

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خوزستان از برخورد جدی با متخلفان و افرادی که در زمینه کرونا ویروس به دنبال سودجویی هستند خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی‌محمد رحمانی‌زاده رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خوزستان با اشاره به شرایط جامعه با توجه به مساله کرونا ویروس، گفت: جامعه پزشکی، پرستاری و خدماتی با بسیج همه نیرو‌ها و امکانات در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و در این زمینه از مردم در مراکز پزشکی و درمانی مراقبت می‌کنند.

او به مساله کمبود مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در بازار اشاره کرد و بیان داشت: سازمان‌ها و ارگان‌های متولی از جمله؛ سازمان صمت، بازرسی اصناف، معاونت غذا و دارو و اداره‌کل تعزیرات حکومتی باید با متخلفان و افرادی که در زمینه کرونا ویروس به دنبال سودجویی هستند، برخورد کنند.

رحمانی زاده اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و مساله نیاز مردم به مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده، باید با احتکارکنندگان اقلام ضروری و بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش، لوازم شوینده و ضد عفونی کننده و ... برخورد جدی شود.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خوزستان رحمانی‌زاده افزود: احتکار و یا گرانفروشی مواد موردنیاز مردم، باعث ایجاد التهاب در بازار و تشویش مردم خواهد شد و در این زمینه انتظار داریم دستگاه‌های نظارتی و رسیدگی با ورود به این مساله شرایط را به لحاظ تامین نیاز مردم بهبود ببخشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با تمام توان در کنار مردم است و آماده دریافت هرگونه شکایت و پیگیری برای رسیدگی به این شکایات است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار