خط تولید روزانه بیش از ۱۸هزار ماسک بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عزیزی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به ورود بیماری تنفسی کرونا ویروس جدید به کشور و ابتلای برخی از هموطنان، به یک باره نیاز به تجهیزات حفاظتی از جمله ماسک بهداشتی افزایش یافته و ذخیره موجود در بازار کشور، پاسخگوی تقاضای عمومی نبوده است.

او افزود: در این خصوص، تشکل اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با پیگیری و هماهنگی‌های صورت گرفته، موفق به احیای سوله یک کارگاه تولیدی غیرفعال واقع در شهرک صنعتی شیراز شد و با نصب و راه اندازی تجهیزات لازم، کار تولید ماسک‌های کاغذی بهداشتی را آغاز کرده است.

عزیزی ادامه داد: این ماسک‌های بهداشتی که در سایز‌ها و کاربرد‌های متنوع تولید می‌شوند، دارای کیفیت بالا و استاندارد‌های لازم و مطلوب است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: در حال حاضر این واحد تولیدی در سه نوبت کاری و در مجموع روزانه ۱۸هزار ماسک کاغذی با کیفیت تولید کرده که همه این محصولات از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراکز بهداشتی و درمانی و نیز داروخانه‌های استان توزیع و در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

عزیزی با تاکید بر لزوم پیشگیری و رعایت دستورات بهداشتی از سوی مردم، از همگان خواست تا اخبار و اطلاعات درباره بیماری کرونا ویروس جدید را تنها از منابع خبری رسمی کشور دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۸:۴۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
من خیاط هستم میخواستم مشغول به کار شوم
آخرین اخبار