معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به تغییر خط تولید برخی واحد‌ها در راستای تولید مواد ضدعفونی‌کننده گفت: ظرفیت تولید مواد ضدعفونی‌کننده در استان افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حشمت‌الله عسگری ظهر شنبه در نشست بررسی کارخانه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ظرفیت تولید مواد ضدعفونی‌کننده در استان افزایش یافت، گفت: خط‌های تولید جدید برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی ایجادشده است.

او با تأکید بر اینکه این امر به تأمین کالا‌های ضروری در این مقطع زمانی، کمک شایانی کرده است، افزود: روند افزایش تولید مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی در استان سمنان شتاب گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اینکه روند توزیع مواد ضدعفونی‌کننده باید اصولی‌تر انجام شود، تشریح کرد: مردم باید به‌راحتی بتوانند این اقلام بهداشتی را تهیه کنند.

عسگری بابیان اینکه همکاری واحد‌های تولیدی برای تولید دستکش پلاستیک و مواد ضدعفونی‌کننده در استان بسیار مطلوب بوده است، تصریح کرد: این روند تا رفع حداکثری مشکل باید ادامه‌دار باشد.

او با اشاره به توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در مراکز درمانی، زندان‌ها، اماکن عمومی بیان کرد: عموم مردم و مسئولان در سطح استان سمنان برای از بین بردن ویروس کرونا در منطقه در تلاش هستند و این اتحاد قطعاً منجر به پیروزی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار