مسوول مشارکت‌های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تامین چهار هزار و ۵۰۰ عدد ماسک مورد نیاز بیماران خاص و نیازمند جنوب غرب خوزستان در دستور کار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،هوشنگ محمدیان مسوول مشارکت‌های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا کووید۱۹ تامین چهار هزار و ۵۰۰ عدد ماسک مورد نیاز بیماران خاص و نیازمند شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در دستور کار است.

او افزود:با حمایت خیرین و افراد نیکوکار و موسسه خیریه صاحب العصر کار تجهیز کارگاه تولید ماسک زیر نظر دانشکده علوم پزشکی آبادان در حال انجام است.

مسوول مشارکت‌های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:همه وسایل و امکانات مورد نیاز از جمله پارچه مخصوص تولید ماسک تهیه و آماده شده و به زودی تولید ماسک در کارگاه آغاز خواهد شد.

محمدیان افزود:ماسک‌های تولید شده استاندارد و قابل شست و شو است و می‌تواند بخشی از نیاز افراد نیازمند و بیماران خاص در شهرستان‌های تابع خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان را برطرف کند.

او اظهارداشت:ماسک‌های تولیدی از طریق انجمن‌ امداد عاشورا، انمجن بیماران سرطانی و تلاسمی در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرند.

مسوول مشارکتهای اجتماعی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تهیه و تولید ۶۴ هزار ماسک برای افراد نیازمند و بیماران خاص  پیش بینی شده و  افراد نیکوکار می‌توانند برای کمک‌ به تامین آن کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۲۴۶۴۹۶۷۴۲ مشارکتهای اجتماعی دانشکده علوم پزشکی آبادان واریز نمایند.

تا ساعت ۲۳ شنبه در استان خوزستان، تست ویروس کرونا کووید ۱۹ بیمار در خوزستان مثبت اعلام شده است که متاسفانه چهار نفر از این افراد فوت کردند.

تعداد افراد مشکوک به ویروس کرونا کووید۱۹ در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان ۶۸ نفر و تعداد بیماران مبتلا نیز تاکنون سه نفر است.

 ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.