ارائه گوشی Surface Duo زودتر از زمان مشخص شده

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده، گوشی Surface Duo زودتر از زمان مشخص شده عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در اکتبر گذشته، مایکروسافت حداقل چند رونمایی جالب داشت که مفهوم دستگاه‌های تاشو را تغییر می‌دادند. یک دستگاه ۹ اینچی با نمایشگر دوگانه وجود داشت که می‌توانست هم لپ‌تاپ باشد و هم به عنوان تبلت استفاده شود. این دستگاه جذاب سرفیس نئو (Surface Neo) نام دارد. البته دستگاه جذاب‌تر از آن Surface Duo نامیده می‌شود. یک دستگاه با صفحه نمایش دوگانه ۵.۶ اینچی با سیستم عامل اندروید که همه چیز تمام است.

هر دوی این دستگاه‌ها در مراحل اولیه توسعه نمایش و برای عرضه به ما وعده بازه زمانی مبهمی در تعطیلات ۲۰۲۰ داده شد. این مسئله در ابتدا برنامه اصلی مایکروسافت بود، زیرا زمان کافی نیز برای بروزرسانی دستگاه‌های جدید خود داشت و می‌توانست تا آن زمان نظرات کاربران را نیز جویا شود.

ارائه گوشی Surface Duo زودتر از زمان مشخص شده

جدیدترین خبر از عرضه گوشی جدید مایکروسافت

اما به تازگی گزارشی منتشر شده است که به ما خبر‌های تازه‌ای از تغییر زمان عرضه یکی از این دو دستگاه می‌دهد. گفته می‌شود قرار است Surface Duo زودتر از موعود مقرر عرضه شود و مایکروسافت در حال تلاش است تا آن را در تابستان ۲۰۲۰ عرضه کند.

منبع خبری که گزارش عرضه زود هنگام محصول مایکروسافت را منتشر کرده است می‌گوید قرار است در تابستان سال جاری، چند گوشی هوشمند تاشو Surface Duo به تعداد محدود در بازار عرضه شود. علاوه بر این ما انتظار داریم که نسخه اصلی و نهایی این محصول با Surface Go 2 و Surface Book 3 همراه شده و در رویداد بهاره این شرکت به نمایش در بیاید.

ارائه گوشی Surface Duo زودتر از زمان مشخص شده


بیشتر بخوانید: مایکروسافت به دنبال آزمایش دو گوشی جدید خود است 


از ویژگی‌های بارز این دستگاه، داشتن یک صفحه نمایش دوگانه است که هر کدام دارای ابعاد ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۸۰۰ در ۱۳۵۰ است. اگر دستگاه به طور کامل باز شود ما دارای یک دستگاه ۸.۳ هستیم.

ارتقاء سخت افزاری نسخه نهایی Surface Duo 

این گوشی هوشمند اکنون دارای یک تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ است که توسط یک رم ۶ گیگابایتی همراهی می‌شود. البته گفته می‌شود این دستگاه با بروزرسانی سخت‌افزاری در بهار رونمایی می‌شود. این تراشه جدید که قرار است جایگزین نمونه فعلی شود یا اسنپدراگون ۸۶۵ یا ۸۵۵ خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
من شخصا فلسفه ی این گجت های تاشو رو درک نکردم، موبایل تاشو مثلا.