طی حکمی از سوی، رئیس قوه قضاییه سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند به عنوان مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در متن این حکم از سوی  حجت الاسلام والمسلمین  رئیسی رئیس قوه قضاییه  آمده است:

امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

همچنین انتصاب تمامی قضات، روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌ها سراسر کشور با امضای حجت الاسلام والمسلمین  رئیسی، رییس قوه قضاییه صورت می‌گیرد.

طی حکمی از سوی موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان، سید مهدی قویدل مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به عنوان سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم و امور فرهنگی و اجتماعی دادگستری استان کرمان منصوب شد.

پیش از این محمدباقر اسلامی، به مدت چهار سال معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان بوده است.

سید مهدی قویدل در مقطع دکتری حقوق جزاء و جرم در حال ادامه تحصیل است و پیش از این به مدت ۱۵ سال در سمت‌های مختلفی از جمله دادیاری، بازپرسی و همچنین در سمت‌های دادستان عمومی و انقلاب شهرستان‌های راور و زرند به شهروندان خدمت رسانی کرده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.