روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در پی اطلاعیه‌ای به منظور پیشگیری از کرونا خدمات غیرحضوری خود را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در پی اطلاعیه‌ای خطاب به همشهریان و هم استانی‌های ساکن مرکز استان و شهر‌های شمالی استان کرمان از ارائه تمامی خدمات مربوط به مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان بدون مراجعه حضوری از طریق درگاه‌های ارتباطی زیر به منظور جلوگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا، خبر داد.

متقاضیان برای مشاوره، اعلام قطعی برق، خدمات پس از فروش، انشعاب برق، اعلام مشکلات شبکه برق و ... از طریق تماس با مرکز پاسخگویی فوریت‌های ۱۲۱ برق ارتباط بگیرند.

برای خدمات فروش و پس از فروش انرژی برق، شامل خدمات ۲۴ گانه مشترکین قابل مشاهده در منوی میز خدمت الکترونیک پایگاه اینترنتی به نشانی www.nked.co.ir مراجعه کنند.

برای انجام کلیه خدمات واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش انشعاب برق به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد، مراجعه کنند. به منظور ثبت نظرات، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و ... با تلفن گویا به شماره ۵۹۲۲۹ تماس بگیرند.

سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۰۱۲۱ برای اعلام شکایات، انتقادات، پیشنهادات، مشکلات شبکه برق، روشنایی معابر و ... در نظر گرفته شده است.

برای مشاهده و پرداخت قبض برق مصرفی با مراجعه به سایت اینترنتی www.nked.co.ir، استفاده از اپلیکیشن‌های همراه برق ملی، خدمات مشترکین برق و سایر اپلیکیشن‌های آپ، تاپ، روبیکا، کیپاد، قبضینو و ... اقدام کنند.

ثبت خودکار تلفن همراه در سامانه مشترکین برق برای دریافت پیامک قبض برق با ارسال عبارت زیر به شماره ۲۰۰۰۳۴۱۱۲۱
*P*شناسه قبض # اقدام کنند.

برای پرداخت تلفنی قبض برق و سایر قبوض خدماتی با شماره ثابت ۲۰۰۰ تماس بگیرند.

مشترکین می‌توانند برای ثبت درخواست رفع معایب شبکه برق، افت ولتاژ و نوسان برق، رفع خرابی تجهیزات برق، ثبت شکایات، پیشنهادات و انتقادات، درخواست ملاقات عمومی با مدیرعامل از طریق منوی درخواست‌های مردمی پایگاه اینترنتی شرکت به آدرس www.nked.co.ir مراجعه کنند.

برای پیگیری درخواست خرید انشعاب برق از منوی انشعابات پایگاه اینترنتی شرکت به آدرس www.nked.co.ir اقدام کنند.

ضمنا هم استانی‌های ساکن شهر‌های شمالی استان کرمان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با تلفن روابط عمومی این شرکت به شماره ۳۲۵۲۰۳۳۳ مطرح کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار