فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سارقان قطعات داخلی خودرو با ۳۷ فقره سرقت در شهرستان جویبار خبر داد..

سردارسیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودر‌ها در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی جویبار، با بررسی‌های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک باند سرقت در آن شهرستان شدند.

سردارمیرفیضی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران این افراد را که با تشکیل باندی ۴ نفره اقدام به سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو‌ها در این شهرستان می‌کردند، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در ادامه این عملیات نیز خبر داد و افزود: این سارقان حرفه‌ای تاکنون به ۳۷ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر مشارکت همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی در تامین نظم و امنیت، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری اجتماعی و موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار