بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان از پلمب ۲ واحد داروخانه متخلف در سطح شهر رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد قریب بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: در ادامه گشت صیانت از حقوق عامه و شهروندی شب گذشته از چهار داروخانه پر مراجعه و شلوغ بازدید به عمل آمد که دو واحد داروخانه که تخلفات بهداشتی و تعزیراتی داشتند، پلمب شدند و پرونده تشکیل شد تا در دادسرا رسیدگی شود.

بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان افزود: از مدت‌ها قبل این داروخانه‌ها نظارت شده بودند و تذکراتی هم داده بودیم که در بازدید مشاهد کردیم بعضا اصلاحات و نواقصی برطرف شده است.

او گفت: از شهروندان می‌خواهیم چنانچه تخلفی ملاحظه کردند حتما به دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان مراجعه و گزارش دهند.

قریب تصریح کرد: کلیه اصناف در هر زمینه تذکرات را جدی بگیرند و تخلفات را به حداقل برسانند تا در گشت‌های صیانت با برخورد قانونی مواجه نشوند.

بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان در خصوص عرضه مواد ضدعفونی کننده و ماسک که این روز‌ها نیاز مردم شده تخلفات داروخانه‌ها رصد و مردم می‌توانند یا مراجعه حضوری به دادسرا یا از طریق رسانه‌ها مطالب خود را اعلام کنند که تخلفات قطعا پیگیری می‌شود.

قریب بیان داشت: این موضوع که از چهار داروخانه دو تا پلمب شد در این تعداد داروخانه این شهر مطلب فاجعه انگیز و قابل توجهی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.