فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری عاملان تیراندازی به مامور پلیس راهور در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری عاملان تیراندازی به مامور پلیس راهور در بندرعباس خبر داد.

سردار جعفری گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی با اسلحه بادی و ساچمه‌ای به مامور پلیس راهور بندر عباس در حین انجام وظیفه که منجر به جراحت سطحی وی شده بود، بلافاصله پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی بندرعباس قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تشکیل یک تیم عملیاتی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی در کمترین زمان ممکن یکی از عاملان تیراندازی که از سابقه اخلاقی خوبی بر خوردار نبود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هماهنگی مقام قضایی و همکاری ماموران کلانتری ۱۸ بندرعباس در بازرسی از منزل متهم آلات و ادوات جرم کشف وبا اعترافات متهم دستگیرشده، عامل اصلی تیراندازی نیز دستگیر و در بازجویی فنی بعمل آمده به جرم خود اعتراف کرد که در این رابطه پرونده تشکیل و ومتهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.