همه گیری گسترده کروناویروس ووهان در چین باعث شده بسیاری از مردم به طور خود خواسته در قرنطینه خانگی قرار بگیرند و با دنیای بیرون هیچ تماسی نداشته باشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش‌ها نشان می‌دهد خانه نشین شدن مردم چین خود منجر به رشد انفجاری دانلود اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل شده است.

آمار ارائه شده از سوی پلتفرم App Annie نشان می‌دهد چینی‌ها در هفته منتهی به نهم فوریه، بیش از ۲۲۲ میلیون بار از فروشگاه آنلاین اپل اپلیکیشن و گیم دانلود کرده‌اند. بررسی‌های دقیق‌تر روزنامه فایننشال تایمز نشان داده در طول دو هفته اول ماه میلادی جاری، چینی‌ها ۴۰ درصد بیشتر از متوسط سال ۲۰۱۹ بازی و اپلیکیشن دانلود کرده‌اند.

ارتباط عجیب کرونا و دانلود اپلیکیشن‌ها یا بازی‌های موبایل!

البته اپلیکیشن‌های آموزشی در پی تعطیلی مدارس، بخش قابل توجه‌ای از دانلود‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و رشد دو برابری را تجربه کرده‌اند. App Annie به روزنامه فایننشال تایمز گفت: رشد دانلود‌ها طی هفته‌های پیش رو و با پایان تعطیلات سال نو چینی افزایش خواهد یافت، چراکه میلیون‌ها فرد شاغل و دانشجو تلاش خواهند کرد از طریق اینترنت فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرند.

به وضوح رشد انفجاری دانلود بازی‌های موبایل، فرصت استثنایی را برای ناشران و توسعه دهندگان پدید آورده است. کسی تصور نمی‌کرد کروناویروس ووهان با این سرعت شیوع پیدا کند و همین موضوع عواقب کاملاً غیر منتظره‌ای را در پی داشته که رشد انفجاری دانلود بازی‌ها موبایل تنها یکی از آن‌ها است.

منبع: شهر سخت افزار

انتهای پیام/

برچسب ها: بازی ها ، موبایل ، کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار