حضور گسترده و انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات مجلسی قوی را برای ایران قوی رقم خواد زد.

ایران قوی نیازمند مجلس قویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مسئولان استان مرکزی با دعوت از مردم انقلابی استان مرکزی برای حضور پرشور پای صندوق‌های رای انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران قوی را نیازمند مجلس قوی دانستند.

 

 

دعوت آیت الله دری و آیت الله اراکی به حضور گسترده در انتخابات

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و آیت الله اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی طی پیامی از مردم خواستند تا با حضوری گسترده پای صندوق‌های رای در انتخابات حماسه آفرینی کنند.

دعوت استاندار مرکزی به حضور گسترده در انتخابات

آقازاده، استاندار مرکزی هم ضمن تاکید برا اهمیت انتخابات گفت: اینجانب از عموم مردم شریف و فهیم استان مرکزی دعوت می‌کنم با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن عمل به تکلیف بزرگ دینی، انقلابی و سیاسی خود از حق تعیین سرنوشت خویش نیز دفاع نمایند.

دعوت سپاه و نیروی انتظامی استان مرکزی به حضور گسترده در انتخابات

سپاه روح الله استان مرکزی در اطلاعیه‌ای با دعوت از ملت شگفتی‌ساز ایران برای حضور حماسی و حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه، تحقق راهبرد "ایران قوی" را نیازمند "مجلسی قوی" و برخوردار از اراده، اقتدار و انگیزه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و ایستادگی مقتدر در برابر دشمنان در دفاع از منافع ملی و آرمان‌های انقلاب و میهن اسلامی دانست.

انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران طی ۴۱ سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی هم با بیان آمادگی کامل پلیس استان در برقراری انتخاباتی امن در سطح استان از آحاد مردم عزیز استان برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

سردار مفخمی با اشاره به پیشینه درخشان نظام اسلامی در گام اول انقلاب بیان داشت: حضور مردم عزیز در انتخابات، قوت و استحکام اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی را می‌افزاید و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشد.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار