نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دوم اسفند ماه نه بزرگ ملت به دشمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مدیران استان مرکزی که با حضور سید علی آقازاده استاندارمرکزی برگزار شد گفت: مردم ما دوم اسفندماه با حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رای انتخابات یک نه بزرگ به آمریکا و عیادی اش می‌گویند و این اقدام ملی به حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل خواهد شد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: دشمنان نظام اسلامی چشم به انتخابات دوم اسفندماه دوخته‌اند و ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی باید یکبار دیگر با حضور گسترده خود در این فرآیند ملی، توطئه‌های دشمنان را خنثی و حمایت همه جانبه خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به منصه ظهور برسانند.

او اضافه کرد: تاریخ کشور ایران تا کنون رهبری مقتدر و باصلابت، چون امام راحل و مقام معظم رهبری را به خود ندیده و آحاد جامعه باید با حضور در پای صندوق‌های رای پشتیبانی خود را از آرمان‌های این دو بزرگوار نشان بدهند.

انتخابات صحنه جولان و قدرت‌نمایی افراد شکست خورده سیاسی نیست

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: انتخابات صحنه جولان و قدرت‌نمایی افراد شکست خورده سیاسی نیست و دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

او ادامه داد: میدان دادن به افرادی که به هیچ یک از اصول قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند نیستند، خیانت به حقوق مردم و حاکمیت اسلامی است و دستگاه‌های مسئول باید دامنه نظارتی خود را در این خصوص گسترش داده و با قدرت هر چه تمامتر با متخلفان برخورد کنند.

آیت الله دری نجف آبادی از مسئولان و دست اندرکاران اجرایی خواست مسیر شبکه‌های فساد در فرآیند انتخابات را مسدود کنند و در برابر اعتماد مردم، آرمان‌های انقلاب و خون مقدس شهدا به تبلیغات داوطلبان نظارت گسترده داشته باشند تا همچون گذشته شاهد حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات باشیم.

او تاکید کرد: این نهاد قانون‌گذاری یکی از ارکان اصلی نظام محسوب می‌شود و قوانینی که در این نهاد به تصویب می‌رسد نه برای چهار سال بلکه برای صد‌ها سال در امور مختلف کشور موثر است، بنابراین انتخاب افراد اصلح و کاردان برای مجلس قانون‌گذاری باید در دستور کار قرار گیرد.

وی انتخابات را صحنه اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: تمامی افراد جامعه از مواهب انقلاب اسلامی از قبیل امنیت پایدار، زیرساخت‌های برق، آب، گاز، مخابرات، جاده، بهداشت و آموزش بهره‌مند هستند و باید به پاس شکرگزاری از نعمت بزرگ انقلاب، در فرآیند انتخابات که فرصت تثبیت این نظام شکوهمند است، حضور پرشور و آگاهانه داشته باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.