رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرندیه از اندیشیدن تمهیدات لازم در خصوص استقرار شعب رأی گیری خبرداد.

تمهیدات لازم در خصوص استقرار شعب رأی گیری اندیشیده شده استهادی فدایی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرندیه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، گفت: بحمدالله بسترها و زمینه‌های لازم در خصوص برگزاری انتخابات سالم و پرشور مجلس شورای اسلامی  فراهم شده است.

فدایی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی و دوره‌های مرتبط با ارکان و اعضای شعب برگزاری انتخابات در سطح شهرستان زرندیه گفت: تمهیدات لازم در خصوص استقرار شعب رأی گیری اندیشیده شده است.

او با اشاره اینکه ۵۱ شعبه اخذ رأی در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه شهرستان زرندیه مستقر خواهد شد اضافه کرد: تمهیدات لازم در خصوص استقرار شعب رأی گیری در بخش‌های مرکزی و بخش خرقان صندوق‌ها به صورت جداگانه وجود دارد و تعداد ۲۲ شعبه به صورت سیار و ۲۹ شعبه به صورت ثابت در راستای اخذ رأی واجدین شرایط اقدام خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرندیه با دعوت از آحاد مردم شهرستان زرندیهبرای شرکت در یوم الله انتخابات دوم اسفند ماه سال بیان کرد:حضور حداکثری مردم شهرستان زرندیه در عرصه‌های متعدد زبانزد است.

او ادامه داد: انشالله با توجه به تلاش‌های صورت گرفته و برنامه ریزی‌های به عمل آمده با حضور مردم انتخابات پرشور و سالمی را برگزار کرده و بار دیگر عزت و عظمت ایران اسلامی را یکبار دیگر به رخ جهانیان خواهیم کشید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.