دشمنان کاهش حضور مردم در انتخابات را دنبال می‌کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: دشمنان دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستند.

دشمنان کاهش حضور مردم در انتخابات را دنبال می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش حضور مردم در عرصه‌های مختلف به خصوص انتخابات را امری مهم دانست.

سرهنگ صادقی حضور مردم در جشنواره سبک زندگی علوی فاطمی در تفرش در عرصه‌های مختلف به خصوص انتخابات را امری مهم دانست و افزود: امروز دشمنان نظام برای کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رای توطئه‌های مختلفی را ایجاد کرده اند تا بتوانند با مایوس کردن مردم به اهداف و مقاصد شوم خود دست یابند.

او با اشاره به اهمیت انتخابات اضافه کرد: یکی از ابعاد تفکر علوی فاطمی حمایت همه جانبه از انقلاب، اسلام و ولایت است که با قدم برداشتن در این عرصه می‌توان تفکر علوی فاطمی را گسترش داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به برگزاری جشنواره سبک زندگی علوی- فاطمی در تفرش بیان کرد: در این جشنواره برنامه‌های مختلفی در عرصه‌های خدمات رسانی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و ... در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

در جشنواره سبک زندگی علوی- فاطمی تفرش مادر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی به بیان شخصیت فرزندش پرداخت.

مولودیه خوانی، پخش کلیپ، قرائت دکلمه از سوی مادر شهید مجید قربانخانی از شهدای مدافع حرم و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات فرهنگی از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
بزرگترین دشمن مردم ، تورم وگرانی است.