غلامی مقدم، گفت: ۶۳ زوج غیرایرانی در بیست و سومین مراسم ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی غلامی مقدم دبیر ستاد ازدواج دانشجویی، گفت: طی سه ماه مهلت ثبت نام بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی، بیش از ۱۸۵۰۰ زوج دانشجو و ۱۹۰ زوجِ استاد از دانشگاه‌های سراسر کشور ثبت نام کرده اند.

او با بیان اینکه از این تعداد، تاکنون حدود ۶ هزار زوج در قالب ۱۱ کاروان به مشهد مقدس مشرف شده اند، افزود: در میان ثبت نام کنندگان، ۱۲ هزار و ۵۰۰ زوج، زیارت اولی و ۶۳ زوج غیرایرانی حضور دارند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی در تشریح برنامه‌های درنظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در مراسم، اظهار کرد: سه روز اقامت رایگان در مشهد، مراسم فرهنگی معنوی در حرم مطهر رضوی، کارگاه آموزشی و جشن ازدواج با برنامه‌های مفرح، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز، حضور در مناجات سحرگاهی حرم مطهر، ارائه مشاوره‌های فردی و گروهی از برنامه‌های پیش بینی شده برای زوج‌های دانشجو است.

غلامی مقدم با اشاره به ارتقای کیفیت هتل‌های محل اسکان دانشجویان و نزدیکی مسیرشان تا حرم مطهر رضوی، اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ اتاق در نظر گرفته شده، کمتر از پنج دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارند.


بیشتر بخوانید: پایداری ازدواج‌های دانشجویی بیشتر است


او بیان کرد: همچنین طی تفاهم نامه‌ای که با مدیرعامل یکی از شرکت قطار‌های مسافربری صورت گرفته است، کلیه زوج‌های دانشجو که کد ملی آنان در سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی، درج و ثبت نامشان تایید شده است از تخفیف ۲۵ درصدی بلیط بهره مند می‌شوند.

گفتنی است؛ طی مدت برگزاری بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی، حدود ۲۰ هزار زوج در قالب سی کاروان به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار