بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کرمانشاه با اجرای پویش "عدالت و پیشرفت" مطالبات دانشجویان استان را به گوش کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی می‌رساند.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حجتی مسئول کانون جهاد علمی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه ساختن مجلس در تراز انقلاب یکی از ملزومات رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، گفت : در این راستا بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه به منظور شناسایی نمایندگان اصلح در استان، اجرای پویش عدالت و پیشرفت را در دستور کار قرار داده است.

او گفت : طی روز‌های گذشته برای ۶۹ کاندیدای مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمانشاه دعوت نامه‌هایی ارسال کرده‌ایم تا با حضور در دانشگاه به سوالات و مطالبات دانشجویان پاسخ دهند.

مسئول کانون جهاد علمی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: تاکنون از میان این تعداد کاندیدا تنها چند نفر از کاندیدا‌ها به این دعوت پاسخ داده و پذیرفته‌اند تا با حضور در دانشگاه پاسخگوی سوالات دانشجویان باشند.

او افزود: هرچند برخی از کاندیدا‌های مطرح این دوره از انتخابات برای آمدن به دانشگاه اعلام آمادگی نکرده‌اند، اما طبق برنامه بسیج دانشجویان دانشگاه‌ها به ستاد آن‌ها خواهند رفت و مطالبات دانشجویان استان را به گوش این کاندیدا‌ها می‌رساند.

حجتی گفت: عمده سوالات و مطالبات دانشجویان در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و از کاندیدا‌ها می‌خواهیم رویکرد‌های خود را درباره اشتغال، محلات حاشیه نشین، مناطق آزاد، شفافیت آراء نمایندگان، امنیت ملی، اصلاح سیستم مالیاتی، فضای مجازی و... اعلام کنند.

او گفت: امید داریم در این پویش پس از آنکه کاندیدا‌ها برنامه‌های خود را برای دانشجویان تبیین کردند، در انتخاب افراد اصلح و شایسته برای نمایندگی استان در بهارستان کمک کرده باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.