با انتشار بخشنامه‌ای فرآیند جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی در سامانه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی، برای اجرا به رؤسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها اعلام شد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرآیند جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی در سامانه اعتبارسنجی و رتبه بندی به رؤسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها برای اجرا ابلاغ شده است.


بیشتر بخوانید: فرایند جدید صدور کارت بازرگانی، راهکار مقابله با تخلفات 


بر این اساس، در نامه وزارت بازرگانی خطاب به رؤسای سازمان‌های صمت استان‌ها درباره عملیاتی شدن فرایند جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی آمده است:

«در طراحی سامانه سه نقش کارشناس جهت بررسی و تأیید اولیه، مدیر جهت تأیید نهایی و ناظر جهت مشاهده و اعمال نظارت تعریف شده است که نقش مدیر صرفا در اختیار شخص جنابعالی بوده و در صورت تفویض اختیار نیز مسئولیت امور مربوط به تایید نهایی کارت بازرگانی متوجه رئیس سازمان است.

بر این اساس در فاز اول ضرورت دارد بازرگانانی که تاریخ صدور کارت بازرگانی آن‌ها از اول فروردین ۱۳۹۷ به بعد است، نسبت به ثبت «درخواست تائید» در سامانه جامع تجارت اقدام کنند تا پس از بررسی و تائید اطلاعات توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت ذیربط طبق شرایط مندرج در سامانه، نتیجه به صورت الکترونیکی در سامانه یکپارچه مجوز‌ها درج شود.»

رویه جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی اعلام شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار