پنج گیگابایت اینترنت رایگان بین الملل به پاس گرامیداشت مقام مادر و روز زن به شهروندان اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، روز مادر و روز زن ، پنج گیگابایت اینترنت رایگان بین الملل به همه بانوانی که مشتری خدمات باند پهن شرکت مخابرات ایران هستند، اختصاص می‌یابد.

او افزود:  به منظور پیاده سازی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ زنان و بانوان گرامی، این هدیه به تمام بانوانی که ثبت نام سرویس باند پهن با نام و مشخصات ایشان انجام شده باشد، تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تبریک فرا رسیدن این ایام فرخنده و مبارک به تمام بانوان و زنان ارجمند کشورمان و گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، افزود: این ترافیک هدیه رایگان، از بامداد روز شنبه مورخ ۲۶ بهمن ماه تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ اول اسفندماه ۹۸ برای مشتریان مشمول این طرح قابل استفاده و مصرف است..

همچنین به همین مناسبت، مجموعا به ۵۶ نفر از همکاران خانم رسمی، قراردادی و بازنشسته شرکت مخابرات ایران و بانوان شاغل در شرکت‌های خدمات اول و شسکام که زیبنده به اسامی حضرت زهرا (س) هستند به قید قرعه هدیه‌ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.