امام جمعه موقت بیرجند:

مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: طبق روایات نقل شده از بزرگان دین و معصومین (ع) همه خیر و خوبی‌ها در حضرت فاطمه زهرا (س) جمع شده است و از این جهت محبوب‌ترین فرد نزد رسول خدا (ص) بود.

او  با بیان اینکه بعضی از افراد به واسطه بزرگی شخصیت‌شان خود یک امت هستند، افزود: نمونه این افراد حضرت فاطمه (س) است.

حجت الاسلام نوفرستی با تبیین اینکه امروزه در مغرب زمین و حتی در کشورهای تحت تأثیر تفکر فرهنگ غربی به اسم آزادی به زن ظلم می‌شود، افزود: این ظلم به راحتی و آسانی قابل جبران و حتی بازگو کردن نیست.

او  با اشاره به سالروز ولادت امام خمینی تأکید کرد: امام (ره) به راستی ذوب در اسلام شده و در حقیقت ذخیره خداوند برای دوران ما بود.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: ۲۲ بهمن سال جاری به واسطه همزمانی با اربعین سردار سلیمانی از شکوه بیشتری برخوردار بود و به راستی یک فجر سلیمانی شکل گرفت.

‌نوفرستی با تبیین اینکه شهید سلیمانی نه یک فرد بلکه یک مکتب بود، اظهارکرد: حیات و شهادت سردار سلیمانی برای جامعه ما و بسیاری از جوامع اسلامی چون عراق، سوریه و حتی افغانستان خیر و برکت به همراه داشت.

او بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی به درستی زنده‌شدن جریان مقاومت و آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی را به همراه داشت.
امام جمعه موقت بیرجند با بیان بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید بزرگوار سردار سلیمانی ادامه‌داد: این وصیت نامه مملو از توصیه به ایمان و حمایت از انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باید به افراد وارسته از هوای نفس، پایبند به حدود الهی حتی در مواقع بحرانی، امانتدار و اهل تدبیر، اهل مبارزه با فساد، خدمتگزار و متوجه به مردم، رأی دهیم.

او یادآور شد: حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی پشتوانه نظام است و مردم خراسان‌جنوبی نیز در دوره‌های قبل همواره سطح بالایی از مشارکت داشته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.