امام جمعه بیرجند ، انقلاب اسلامی ایران را معجزه قرن، انفجار نور و یک ضرورت دینی و سیاسی دانست که مردم کشور در سال ۵۷ آن را رقم زدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آیت الله عبادی، ظهر امروز در جمع مردم نمازگزار بیرجند در مصلی این شهر با انقلاب اسلامی ایران، معجزه قرن و انفجار نور بودتبریک فرارسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، دنیا را شگفت زده کرد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی پیش از انقلاب، همواره مورد چپاول و دزدی از سوی بیگانگان و شاهان مستبد داخلی قرار گرفته است افزود: غارت فرهنگ، هنر، منابع عظیم کشور و اموال مردم، تسلط بیگانگان بر امور داخلی کشور، جلوگیری از رشد و کمال در جامعه، توسعه فقر و ویرانی، ترویج بی بند و باری، فحشا و گسترش استفاده از مواد مخدر در کشور تنها بخشی از میراث سلطنت پادشاهی بر ایران اسلامی بود که مردم با تمام توان و بصیرت و هوشیاری ، انقلاب کردند و بساط این همه ظلم را برچیدند.

نماینده، ولی فقیه در استان، با اشاره به اینکه اکنون نیز دشمنان از هر حیله و توطئه و ترفندی برای تسلط و استعمار دوباره به ایران استفاده میکنند گفت: دشمنان اکنون نیز در لباس نفوذ میخواهند بر ایران اسلامی سلطه جویند تا از این طریق بتوانند فرهنگ ، ارزش‌ها و آرمان‌های مردم را خدشه دار کنند.

آیت الله عبادی افزود: آنچه با پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورده است اگر چه بسیار ارزشمند است ، ولی این انقلاب هنوز تا رسیدن به اهدافش فاصله دارد که نیازمند بصیرت و دشمن شناسی شما مردم است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: شما مردم باز هم با تحقیق و شناسایی نامزد‌های انقلابی و اصلح، از فرصتی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای شما رقم خورده است به نحو احسن استفاده خواهید کرد و رأی خواهید داد.

خطیب نماز جمعه بیرجند، انتخابات را حق مردم و مایه عزت هر ایرانی دانست و افزود: آنچه را که حضور در انتخابات رقم می‌زند، تصمیم گیری بر سرنوشت خود است، چیزی که در حکومت‌هایی استبدادی از مردم گرفته شد و مانند آنچه در قانون کاپیتولاسیون اتفاق افتاد.

آیت الله عبادی همچنین طرح موسوم به معامله قرن را به جد محکوم کرد و گفت: این طرح یک دزدی علنی از جامعه بین الملل است و مسئله فلسطین یک آزمایش بزرگ برای همه انسان‌های آزاده و البته مسلمانان.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار