هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۲۵ بهمن ماه با برگزاری چهار دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۲۵ بهمن ماه با برگزاری دیدار در شهر‌های اصفهان، ایلام، شیراز و سنندج برگزار شد. دیدار ۲ تیم شهرداری بم و همیاری آذربایجان غربی به دلیل انصراف نماینده ارومیه از بازی با حریف،  بر صفر به سود بمی‌ها پایان یافت و دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و آویسا خوزستان به دلیل شرایط جوی نامساعد لغو شد.

نتایج سایر بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

سپاهان اصفهان ۴ - ۰ ذوب آهن

تیم فوتبال بانوان سپاهان با زدن ۴ گل پیروز دربی اصفهان شد. در این بازی هاجر دباغی دبل کرد، مریم رهیده و صفورا جعفری هر کدام یک گل به ثمر رساندند. سپاهان با این  امتیاز خودش را به حریفان صدر جدولی نزدیک‌تر کرد.

پالایش گاز ایلام ۲ - ۰ نماینده بوشهر

ایلامی‌ها با شکست حریف بوشهری خود، ۳ امتیاز این بازی را کسب کردند و باانگیزه بالایی راهی دیدار هفته آینده شدند. در این بازی زهرا حاتم نژاد ۲ گل تیم پالایش را به ثمر رساند.

آذرخش زاگرس شیراز ۱ - ۲ هیات البرز

بازیکنان تیم البرز توانستند در خانه شیرازی‌ها حریفشان را شکست دهند. در این بازی ثنا صادقی گل‌های نماینده البرز را به ثمر رساند.

وچان کردستان ۰ - ۳ شهرداری سیرجان

در حساس‌ترین دیدار این هفته، تیم شهرداری سیرجان با تک گل شبنم بهشت و دبل افسانه چترنور از سد حریفش عبور کرد تا انتقام شکست دور رفت را از وچانی‌ها بگیرد.


بیشتر بخوانید: دربی اصفهانی‌ها در هفته هفدهم لیگ فوتبال بانوان


 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار