دور گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان پس از گذشت بیست و چهار هفته به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان پس از گذشت بیست و چهار هفته به پایان رسید و چهار تیم بالای جدول وارد مرحله پلی آف رقابت‌ها شد.

مسابقات فصل ۹۸ با حضور ۱۴ تیم آغاز شد، اما ۲ تیم در اواسط کار انصراف دادند و در پایان پرونده دور گروهی این رقابت‌ها با حضور ۱۲ تیم به اتمام رسید.

شهرداری رشت

این تیم در همان هفته اول انصراف از حضور در مسابقات انصراف دادند. این اتفاق، آغاز اولین بی نظمی در مسابقات این فصل بود. تیم رشت پس از کناره گیری از لیگ برتر طبق قانون جدید سازمان لیگ فوتسال به لیگ دسته ۲ سقوط کرد.

ملی حفاری

 این تیم از همان آغاز مسابقات به عنوان یک مدعی در رقابت‌ها شرکت کرد و در تمام بازی‌ها به دنبال کسب امتیاز بود. این تیم پس از پایان دور گروهی با کسب ۵۵ امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله پلی آف صعود کرد.

مس رفسنجان

رفسنجانی‌ها که در اولین بازی خود در لیگ امسال مقابل سایپا تهران شکست خوردند، ادامه رقابت‌ها را طوفانی آغاز کردند. تیم رفسنجان فصل گذشته به مقام نائب قهرمانی در لیگ بانوان رسیده بود امسال با ۵۴ امتیاز به عنوان تیم دوم جدول جواز حضور در مرحله پلی آف را به دست آورد.

ستارگان ورامین

 ورامینی‌ها که لیگ را با نتایج درخشان آغاز کرده بودند و از حضور سرمربی باتجربه و موفقی، چون امینه امانی که کارنامه خوبی در فوتسال بانوان دارد استفاده می‌کردند در اواسط نیم فصل اول دچار برخی مشکلات درون باشگاهی شدند و از ادامه رقابت‌ها انصراف دادند.

هیات خراسان رضوی

 این تیم که اولین حضور خود را با حمایت هیات فوتبال خراسان رضوی تجربه می‌کرد، نتایج بسیار خوبی در لیگ امسال کسب کرده است و با کسب ۵۳ امتیاز به عنوان تیم سوم جدول راهی مرحله پلی آف شد.

سایپا تهران

نارنجی پوشان لیگ امسال را با حضور سوپراستار‌های خود آغاز کردند. اردلان توانست نارنجی پوشان را در نیم فصل اول به مقام قهرمانی در لیگ برساند، اما در آغاز نیم فصل دوم مصدومیت فرشته کریمی آسیب بزرگی به این تیم زد. در نهایت سایپایی‌ها با کسب ۵۳ امتیاز به مرحله پلی آف رسیدند.

نامی نو

شاید بتوان گفت که نامی نو بزگترین ناکام لیگ امسال بود. این تیم بازیکنان خوبی همچون فرزانه توسلی عقاب آسیا و دروازه بان تیم ملی و نسترن مقیمی ملی پوش ارزنده کشورمان را در ترکیب داشت. این تیم با کسب ۴۴ امتیاز از لیگ بانوان خداحافظی کنند.

پالایش نفت آبادان

تیم پالایش در لیگ امسال از همان ابتدا تاکنون ثبات خود را حفظ کرد و به کار خود با کسب ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول پایان داد. نمی‌توان از آن‌ها به عنوان یک مدعی و یا حتی یک تیم ضعیف نام برد.

رهیاب تهران

تیم رهیاب اولین حضور خود در لیگ برتر بانوان را با هدایت معصومه رضازاده تجربه کرد. این تیم در پایان با ۳۲ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت.

دختران کویر مس کرمان

 این تیم که فصل گذشته به مقام چهارم رسیده بود، نتوانست نتایج دلخواه را کسب کند. دختران کویر با کسب ۳۰ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفتند.

پویندگان فجر شیراز

باشگاه پویندگان را می‌توان به عنوان بی حاشیه‌ترین تیم در لیگ امسال نام برد که بدون هیچ سر و صدایی فصل را با کسب ۲۴ امتیاز به پایان رساند و در جایگاه نهم جدول قرار گرفت.

پارس آرا شیراز

 این تیم در لیگ امسال از همان ابتدا با مشکلات زیادی کارش را آغاز کرد تا حکایت ضرب المثل سالی که نکوست از بهارش پیدا است باشد. شیرازی‌ها در ابتدا به خاطر مشکل حامی مالی نمی‌خواستند در لیگ حضور پیدا کنند. این تیم هر چند از رقابت‌های امسال انصراف نداد، اما در تمام طول این فصل با مشکلات زیاد مالی دست و پنجه نرم کرد.

شهروند ساری

عنوان پرحاشیه‌ترین تیم امسال را می‌توان به باشگاه شهروند ساری داد. این باشگاه با کسب ۱۲ امتیاز به کارش در لیگ امسال پایان داد.

هیات اصفهان

تیم هیات اصفهان در ابتدای فصل با نام دریژنو فرخشهر در لیگ کارش را آغاز کرد، اما در اواسط مسابقات به دلیل مشکلات مالی به اصفهان منتقل شد و در نهایت با کسب چهار امتیاز در بیست و چهار هفته در انتهای جدول قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار