دور گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان فردا (جمعه) با برگزاری ۶ دیدار به پایان می‌رسد.

برنامه هفته پایانی دور گروهی لیگ فوتسال بانوان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان فردا (جمعه) ساعت ۱۱ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های کرمان، آبادان، اهواز، ساری، اصفهان وشیراز پیگیری می‌شود. در این هفته دور گروهی مسابقات به پایان می‌رسد و چهار تیم صدر جدولی (هیات فوتبال خراسان رضوی، مس رفسنجان، ملی حفاری و سایپا تهران) برای رقابت در مرحله پلی آف بازی‌ها خودشان را آماده می‌کنند. برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

دختران کویر مس کرمان - مس رفسنجان

دختران کویر کرمان در این هفته با تیم همشهری خود مس رفسنجان بازی می‌کند. این بازی، آخرین رقابت تیم دختران کرمان در این فصل خواهد بود و آن‌ها با پایان دور گروهی از لیگ برتر فوتسال بانوان خداحافظی می‌کنند. این تیم در مسابقات امسال بیشتر از بازیکنان جوان و بومی خود بهره برد تا بازیکنانش تجربیات زیادی از این بازی‌ها کسب کنند. در حال تیم دختران با ۲۹ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد. در طرف مقابل تیم صدرنشین مس رفسنجان با ۵۳ امتیازی که در دور گروهی کسب کرده است، خودش را برای رقابت‌های مرحله پلی آف آماده می‌کند.

پالایش نفت آبادان - نامی نو

پالایش نفت آبادان در دیگر بازی این هفته میزبان نامی نو اصفهان خواهد بود. تیم پالایش با ۳۰ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گرفته و دیگر هیچ شانسی برای صعود به مرحله پلی آف فوتسال نخواهد داشت و روز جمعه باید از لیگ بانوان خداحافظی کند. در طرف مقابل تیم نامی نو اصفهان قرار دارد که با ۴۴ اکمتیاز در جایگاه پنجم است، این تیم هم شانس زیادی برای صعود به دور بعد مسابقات ندارد ا، اما همچنان امیدی وجود دارد که نامی نو یکی از این چهار تیم باشد، اما کار اصفهانی‌ها برای رسیدن به مرحله پلی آف بسیار دشوار است. نامی نو در فصل گذشته با هدایت شهناز یاری قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شده بود.

ملی حفاری - هیات فوتبال خراسان رضوی

ملی حفاری در یک دیدار حساس میزبان هیات خراسان خواهد بود. هر ۲ تیم جواز صعود به مرحله پلی آف را کسب کرده اند، اما تیم ملی حفاری با ۵۲ امتیاز در رده دوم و هیات خراسان با ۵۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

شهروند ساری - رهیاب تهران

تیم شهروند ساری در هفته بیست و چهارم میزبان رهیاب تهران خواهد بود، تیم شهروند و رهیاب دیگر شانسی برای صعود به مرحله پلی آف ندارند و در این هفته باید از دور گروهی مسابقات خداحافظی کنند. تیم شهروند ساری در این فصل با کسب ۱۴ امتیاز در رده یازدهم جدول و رهیابی‌ها با ۲۹ امتیاز در جایگاه هشتم لیگ قرار گرفته اند.

هیئت فوتبال اصفهان - سایپا

هیئت فوتبال اصفهان در این هفته میزبان سایپا تهران خواهد بود. اصفهانی‌ها که در این فصل با کسب پنج امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، به دلیل انصراف ۲ تیم از لیگ برتر، به مسابقات دسته یک سقوط نمی‌کنند و همچنان این شانس را دارند که سال آینده باقدرت بیشتری در رقابت‌ها شرکت کنند. در طرف مقابل تیم سایپا به عنوان یکی از چهار تیم بالای جدول جواز حضور در مرحله پلی آف را کسب کرده است و اکنون با ۴۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

پارس آرا - پویندگان فجر شیراز

پارس آرا شیراز در دیگر بازی این هفته به مصاف حریف همشهری خود، پویندگان می‌رود. تیم پارس آرا در این فصل با مشکلات مالی زیادی روبه رو بود و با سختی‌های بسیاری لیگ را به پایان رساند. این تیم اکنون با ۱۶ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد. در طرف مقابل تیم پویندگان با ۲۰ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفته است. این ۲ تیم در پایان این هفته با این فصل از لیگ برتر فوتسال بانوان خداحافظی می‌کنند.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار