دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: زیاد فوتبالی نیستم، اما طرفدار تیم استقلال هستم و اگر وقت شود بازی فردا را تماشا می‌کنم.

کرمی: زیاد فوتبالی نیستم، اما طرفدار استقلالم

زینب کرمی دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: طرفدار تیم فوتبال استقلال هستم و اگر وقت شود به همراه سایر هم تیمی هایم بازی را تماشا می‌کنیم. به نظرم نتیجه این بازی مساوی می‌شود، در تیم مس فقط من و کادرفنی استقلالی هستیم و سایر بازیکنان طرفدار پرسپولیس هستند. ما کُری خوانی نداریم، زیرا زیاد فوتبالی نیستیم و بیشتر به رشته فوتسال علاقه داریم.

او تصریح کرد: این هفته قرار است به مصاف تیم همشهری خودمان دختران کویر کرمان برویم و برای ما این دربی مهم‌تر از شهرآورد تهران است. تیم ما در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و می‌خواهیم با همین نتیجه به مرحله پلی آف صعود پیدا کنیم.

کرمی افزود: سه سال است که در لیگ برتر فوتسال بانوان حضور دارم و امسال شاهد پویا ترین رقابت‌ها در طول فصل بودم. امیدوارم از همین لیگ جوانان زیادی به تیم ملی راه پیدا کنند.

بازیکن تیم مس رفسنجان در ادامه گفت: من دوست دارم یک زمانی لژیونر شوم و این یکی از اهداف و برنامه ریزی‌های من است، اما در حال حاضر به خاطر پدر و مادرم تصمیم ندارم در لیگ کشور دیگری بازی کنم. فوتسال ایران در آسیا به عنوان یک قدرت شناخته می‌شود و بسیار خوشحالم از اینکه توانستم در تیم ملی کشورم بازی کنم.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار